Dag 21: Dagje uitslapen en rustig aan

28 augustus 2018 - Kathmandu, Nepal

Heerlijk uitgeslapen en lekker beetje uitgerust. Buiten ons ontbijtjje gegeten. Na het ontbijt alle bagage gereorganiseerd en ingepakt. 's middags de local bus genomen om naar een winkelcentrum te gaan. Blijkbaar hadden we bij de ZOO over moeten stappen. Nu gingen we stuk de verkeerde kant op😱. De "busjongen" had ons beloofd dat deze bus naar de plek ging die we genoemd hadden. Ach ja we raken eraan gewend. Niets is in Nepal wat het lijkt wat het is, was ons motto deze vakantie. Daar de taxi genomen, het regende namelijk. Bij het winkelcentrum even rondgelopen, maar alleen maar allemaal moderne westerse winkels. Die kleine winkeltjes in de straatjes, vinden wij nu veel leuker, is onze conclusie. Wel bij de KFC even kleine hap gegeten.😜 Hierna gelopen tot dichtbij ECEC, hier zit leuke shop waar we wat souvenirs gescoord hebben. Rond 20.00 uur heerlijk met Rianne gegeten bij restaurant Utopia. Erg gezellig. Het was de bedoeling dat wij Harry en Gea terug zouden wandelen en Nathan bij Rianne op de motor. Dit liet het weer niet toe, dus toch maar met z'n allen in de taxi. De motor van Rianne bleef bij ECEC. Rond 22.00 uur thuis en we wilden nog een missie/project afronden. Vrienden van Rianne hadden ooit een mooie mok en schaaltje meegebracht, maar deze tijdens hun verblijf ook laten vallen. Scherfjes eraf. Rianne had het idee om van deze spullen een dienblad te decoreren met mozaïek. Om dit alleen te doen is het een hele klus en niet gezellig, dus haar idee: dit kan ik mooi samen met de fam. Holland gaan doen. We waren er eerder nog niet aan toe gekomen, dus de laatste avond nog om half 11 aan het project begonnen. Harry en Nathan hadden gelukkig zondagavond al de mok en kom al kapot geslagen in kleine stukjes. (Op het dakterras). Eindresultaat erg leuk geworden.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Carla Colijn:
    28 augustus 2018
    Hoi Gea en familie,
    ik wil jullie bedanken voor het meedelen in jullie reisavontuur. Ik heb erg genoten van jullie belevenissen en natuurlijk de foto's. Wat hebben jullie straks thuis veel te herbeleven en een plek te geven. Met dit soort vakanties kom je er steeds weer achter hoe goed we het hebben in ons kikkerlandje.
    Fijne thuisreis!
    Groetjes, Carla
  2. G. Holland:
    28 augustus 2018
    Dank je ja we kunnen terug kijken op een geweldige reis. Blijft voor altijd in ons hart