Dag 6 en 7: Kathmandu verkennen en koffers inpakken voor pokhara

13 augustus 2018 - Kathmandu, Nepal

Gisteren dagje rustig aan gedaan. Eerst uitgeslapen tot 08.30 uur. Tussen de middag lekker pasta gegeten. Daarna met Rianne geshopt op de motor. Koelkast van Rianne had het begeven, dus ook daar even naar gekeken. Om half 6 kwam de jeugdgroep van de kerk. Even gezellig bijgezeten, en geoefend met het oei oei stokje. daarna hebben wij ( Harry, Nathan en Gea spelletjes op balkon gedaan, zodat de groep hun bijbelstudie in het Nepalees kon doen.😉 Om 19.00 uur aan de wandel naar Kathmandu Coffee, waar we waren uitgenodigd te eten met Daan en Esther. Mensen uit Gouda. Daan is 5 jaar geleden hier geweest voor studie en kwam nu met vriendin vakantie vieren en de mensen hier weer ontmoeten. Zij vertrekken morgen weer Was leuk om hun ervaring te horen over de Poonhill trekking. Deze willen wij namelijk donderdag gaan doen. Om 21.30 uur weer terug gewandeld naar huis en nog heerlijk op balkon genoten van glaasje wijn, stukje kaas en nog gezellig geklets samen met Rianne.
Het werd wel weer een beetje laat. Heerlijk geslapen. Helaas was Nathan niet lekker dus maar beetje thuisgebleven. Even boodschappen gedaan en Harry naar de bank en ECEC geweest en flinke wandeling gemaakt. Nog even de universiteit bekeken.
Straks naar Utopia restaurant, gezellig samen eten. Tot laat koffers inpakken. Als de bussen niet staken hopen we morgen te vertrekken richting Pokhara, richting de hoge bergen....Een bustocht van 200 km, en ongeveer 6 uur als het meezit....

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marc Wessels:
    13 augustus 2018
    Ben weer helemaal bij. Dit nav jullie app vandaag en de link hier naar toe. Erg leuk om dit te kunnen volgen! Fijne tijd daar. Geniet ervan.
  2. Rianne Spenkelink:
    14 augustus 2018
    Hé, nog niet alles gelezen, maar wat ik zo las, genieten jullie wel.
    Een lange rit voor de boeg, maar zal ongetwijfeld mooi zijn
    Geniet!!