Dag 1 en 2: Reis en aankomst in Kathmandu

8 augustus 2018 - Kathmandu, Nepal

Hallo allemaal,
De eerste vakantiedag bestaat uit reizen, eerst per auto naar dusseldorf, dan vliegen met de A380 naar Dubai en dan verder in een kleiner vliegtuig naar Kathmandu. We vliegen in de nacht door en komen dan (op dag 2) s' morgens half 9 in kathmandu aan. Een hele andere wereld.
Je hoort het van iedereen dat het verkeer in Kathmandu chaos is. Dit geloof je pas echt als je er middenin zit. Tuut tuut tuut. Van alle kanten wordt je ingehaald. Als de weg slecht is ga je gewoon spookrijden ook al komt er wat aan. Je snapt het al. Een hele ervaring rijker zijn we nu. Onze taxi chauffeur kwam ons ophalen. We dachten dat hij naar een busje liep. Maar nee hoor, de volgende foto is het bewijs. En jahoor alle koffers passen erin en erop . Niks sjorband, een veter voldoet prima. Geweldig. We werden eerst naar ECEC gebracht. Hier wachtte Rianne ons op. We werden direct meegenomen naar het dakterras. Want de bergen waren de laatste 2 weken niet gezien. En droog was het ook na 2 weken. Wat een zegen om zo op het dakterras te staan . Na heerlijk wat drinken en zak chips samen werden we begeleidt door Rianne op de motor naar ons 1e adres gebracht. The little House in the Rice fields. Geweldige plek aan de rand van de rijstvelden. Hier gaan we 2 dagen acclimatiseren en daarna naar Rianne voor het weekend.

1. Alice wessels:
    8 augustus 2018
    Hee hee,
    Leuk om te lezen hoe jullie het naar jullie zin hebben. Doe Rianne de groetjes van ons.

Geniet ervan en hou ons op de hoogte;)
  2. A Van Kolthoorn:
    9 augustus 2018
    Hoi Hollanders,
    Fijn dat jullie er zijn. Ik ben benieuwd naar jullie reis. Probeer te genieten. Groetjes Arna