Dag 16 - 17: Zwemmen en het meer van pokhora

23 augustus 2018 - Pokhara, Nepal

Dag 16

Heerlijk rustig aan ontbijten, mooi weer. De was ingeleverd om te wassen. Bus terug naar Kathmandu geregeld. Verder even helemaal niets vandaag behalve 's middags heerlijk zwemmen. Nathan heeft leuk gespeeld met een jongen uit Dubai. Zijn Engels kon hij hierbij mooi gebruiken. 's avonds heerlijk gegeten bij restaurant Boomerang ( tip van Rianne) erg leuk en gezellig. Hier Nepalese cultuur dans meegemaakt.

Dag 17

Weer relax wakker worden rond de klok van 7. Het regent dat het giet. Gelukkig jebben we nu een prima plek. Om 9.00 uur ontbijten. Na het ontbijt naar de kamer kijken of de regen minder wil worden. Rond 11.45 uur is het droog. We gaan op pad naar het meer om uurtje te varen. Het is erg warm en benauwd buiten. Bij de bootjes aangekomen staat op de borden de prijs per uur vermeld, maar ze hebben alleen maar arrangementen in de verkoop vandaag wordt er gezegd. Deze duren voor ons te lang. We besluiten verder langs het meer te wandelen en te gaan lunchen. Heerlijke wrap gegeten bij Moondance. Hierna naar het hotel om weer heerlijk af te koelen in het zwembad. Het is 29 graden en de zon is er weer, maar het is erg vochtig. Het zwembad is de beste plek. Na het zwemmen heerlijke warme douche. Nu lekker eten in restaurant bij het hotel. Dan spullen inpakken, morgen met de bus weer naar Kathmandu.

1. Rotjeknor:
    23 augustus 2018
    Leuke dagen weer. Heerlijk dat zwembad bij het hotel.
  2. G. Holland:
    23 augustus 2018
    Ja zwembad is heerlijke verkoeling. Het is hier luchtvochtigheid van 93% dus echt klam en warm. Nu net eruit. Harry en Nathan wachten nog tot de lampen aangaan en het donker wordt. Duurt nog half uurtje denk ik.
  3. Coby Holland:
    24 augustus 2018
    laatste dagjes daar??
    @lvast een goede terugreis toegewenst!!
    zorg dat je je goed aankleed...want in Holland is t stukkie kouder...18 graden...zoiets??!
  4. Angela:
    24 augustus 2018
    Hi Gea
    Ik heb net al jullie verhalen foto’s en film’s bekeken/gelezen. Wat indrukwekkend zeg! Geweldig om alles zo te lezen en zien en hoe jullie het gefixt hebben!! Wat een ervaring. Als ik het goed begrijp ben je nu of onderweg of al weer thuis. Bijkomen en nagenieten. We horen het één en ander nog wel “live” van Jou. Groetjes😘