Dag 9: Dagje in Pokhara

15 augustus 2018 - Pokhara, Nepal

Hoi allemaal, hier weer een verhaaltje. Eerst heerlijk ontbijt gehad. de omgeving beetje verkend. Wandeling langs het meer gemaakt. Heerlijk gezwommen bij een zwembad van een hotel in de buurt van ons hotel. Om 16.00 uur onze gids voor de komende 6 dagen ontmoet, Bhuwan. De grote broer van Nathan voor de komende 6 dagen. En bijna zoon voor ons. Vanaf morgen zullen we dus zeker voor 6 dagen misschien 7 geen mooie verhalen kunnen delen. In de bergen is er geen WiFi;)

1. Rianne Spenkelink:
    15 augustus 2018
    Ha Gea, ziet er lekker uit dat ontbijt?
    Blijf genieten, vooral in de bergen, daar lijkt het me erg mooi. Verdwaal daar maar niet, gelukkig heb je een goede gids bij je.
    Heb je al een harembroek gekocht??
    Groeten,Rianne
  2. G. Holland:
    15 augustus 2018
    Dank je nee geen haremboek wel paar leuke shirts
  3. Tonny:
    16 augustus 2018
    Ziet er allemaal goed uit!! geniet ervan 🌞🌞
  4. Coby Holland:
    18 augustus 2018
    ha Harrie en Gea en Nathan...heb eindelijk de tijd eens genomen om mee te genieten vanuit Vriezenveen en Lippenhuizen wat jullue allemaal beleven daar!!
    n happening...arm en rijk is daar ook aanwezig denk ik...luxe zwembaden...rechorts en armoedewijken denk ik..
    eten ziet er best goed uit...
    Nathan smaakt het allemaal n beetje??
    toen wij 11 aug weer uit Frrijk terugwaren...en door Belie reden...was onze stop bij patatzaak met n lekkere frikandel speciaal...was super lekker😲
    we wensen jullie nog de laatste dgn veel plezier en Nathan ...altijd luisteren naar je grotere broer😂😃
    hartelijke groet...de Hollandjes uut Holland in Vriezenveen
    Beukenhof 1😘
    wij hopen nog meer foto s in Rijssen te bewonderen met de berhalen die erbij horen!!